Duygu ...

Bazen Herkes İçin Hayat Boştur..

Ben nasıl giderim nasıl vazgeçerim senden nasıl çıkarım bu umutsuzluktan bu mutsuzluktan..

Veda zamanıdır,biliyorum.

Aşk bile bile acının kollarına atmak değilmidir zaten kendini..

Kafamı toplayamıyorum ,nasıl yazsam,nasıl ifade etsem kendimi bilmiyorum,  kısa ,çok kısa bi mutluluktu bu yaşadığım , bi el uzandı bana bütün temiz duyguları samimiyetiyle, herşeyden önce dostum oldu.Sırdaşım oldu  ,karşılıksız sevdi beni , benim onu sevdiğim gibi ..

Ayrılığı bile bile göze aldık sevmeyi..
Ayrılığı bile bile baktık gözlerimizin içine..

Ayrılığı bile bile başlasamda ağlamadan gidemiyorumki, tutamıyorumki lanet olası gözyaşlarımı..

Ama tamam sakinim sitem yok üzülmek yok , ağlamak inşallah yok,zaten buna hakkımda yok. Dostumsun bu bile bana yetiyor. Bak mesela şuan konuşuyoruz seninle merak ediyosun herşeyi (:
nasıl olursa olsun kalmanı öyle çok istiyorumki hep yanımda, ama biliyorumki bi gün gelecek bu dostluğada noktayı koyucaz. İşte asıl ayrılık acısı o zaman koyucak bana .. 

O zaman ağlamak sadece kelime olarak kalıcak.Sözcükler yetmiycek hislerimi anlatmama..:(( 

1 yorum:

Ben de seni unutmadım güzel insan !! Hep aklımda, aklıma geldikçe kalbimde, kalbime indikçe de içimi ısıtan sıcaklığında.

O günleri düşünmek bile mutlu ediyor beni. Ara ara bakıyorum yazılarına , eskiyi yad ediyorum.

Kendine hep iyi bak ... C.U

Yorum Gönder

Blog Hakkında Bilgi

Yapım aşamasında, blog değil ruh hali :)

Ben Kimim?

Fotoğrafım
Uzaktır mutluluğa ama bilirki mutlu olmasada mutlu etmesi gereken sevdikleri var yanında..

Okuyo Bunlar

Peri Günce. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Geçmiş Zamanlarda Yayınlanmış Yazılar